Waar creativiteit, commercie en ‘getting things done’ samen komen ben ik op mijn best.
Client services en project -management leerde ik bij de toonaangevende creatieve bureaus in Nederland. Vervolgens werkte ik interim in diverse functies bij aansprekende merken.
Dingen tot stand brengen bij en het servicen van ‘complexe dienstverleners’, met veel interne en externe stakeholders is mijn specialisme. Net zoals het succesvol opleveren van ingewikkelde merkprojecten, die de hele organisatie raken. Ik heb advanced political skills, maar speel zelf geen politieke spelletjes.
De afgelopen periode deed ik veel positionering-, re-branding- en verander- trajecten. Maar ook 1-op-1 coaching van accountmanagers, herstructurering en business development van een publisher, het ontwikkelen en implementeren van een vaste way of working van een design bureau.
Schrijven en samenwerkingen vind ik leuk. Daarom publiceer ik wekelijks een blog met een inzicht voor een succesvolle samenwerking met klanten, bureaus en andersom. Als je die leest, weet je wat voor vlees je met mij in de kuip hebt.