Vandaag geen tip of trick maar een salesbooschap verpakt als ‘touch uiting’.
Vorige week ronde ik na bijna 1.5 jaar een brand design project bij KPN af. Altijd lastig, afscheid nemen na zo’n lange tijd intensief samenwerken. Gelukkig lijkt mijn baby animal sprekend op Louis de kater van KPN. We slaan ons er samen wel doorheen.
Dit was het touchgedeelte.
Dan nu de sales. Ik ben weer open for business als:
Business director / Client services director / Head of Client management
Ik ben gespecialiseerd in het leiden van accounts van complexe dienstverleners, optimaliseren (of reanimeren) van klantrelaties en het coachen on the job van het accounteam.
Manager Creatieve Processen
Ik heb veel ervaring in het ontwikkelen, implementeren en aansturen van creatieve processen, opzetten in-house agency, marketingcommunicatie, webdesign, brand design, you name it.
Marketing Communicatieadviseur
Mijn voorkeur gaat uit naar complexe vraagstukken met veel stakeholders.
Omdat het best moeilijk is om jezelf te duiden, heb ik mensen die het weten kunnen hun mening gevraagd. Hieronder enkele citaten.
“Je zorgt voor rust, vrolijkheid en dat ’t goed komt. Je specialisme zou ik ‘omdenken’ noemen, maar dat is geen zoekterm.”
“Jouw zachte competenties:
- Accelerator: je laat dingen sneller van de grond komen
- Initiator: je neemt graag het initiatief
- Lijmer: je brengt mensen, processen en disciplines samen
- Hussle manager: je creëert reuring”
“Jij bent een kanon in je vak, iemand die je om een ingewikkelde boodschap kan sturen, met een onbetaalbare hoeveelheid ervaring en advanced political skills. Je kent de halve wereld. En daarnaast ben je een fijne grappige persoon, dus een genot om mee te werken. Maar dus wel in die volgorde.”
Ik fiets nu even naar het strand, maar heb m’n telefoon gewoon bij me.