Elke vrijdag een nieuw inzicht. Zolang de voorraad strekt.
AI zegt dat een van de grootste ergernissen tussen klanten en bureaus ‘aanvullende kosten’ zijn. Ik vermoed dat…
De meeste mensen vinden het lastig om over geld te praten, of om een begroting te verkopen. In…
In een samenwerking kan je, als projectleider, accountpersoon of hoe je de functie ook noemt, soms verbaasd staan…
Een samenwerking is gebaseerd op een vraag van de ene partij, die wordt beantwoord door de andere. Malle…
Vandaag een stukje over moeilijke discussies. In een klant-bureau relatie worden financiële gesprekken vaak als vervelend en moeilijk…
‘Onnodige oneerlijkheid’ is iets kleins, maar verstoort succesvolle samenwerking op grootste wijze. Het kwetst en veroorzaakt Onnodig K*t-gevoel….
‘De goede briefing’. Je weet uit de literatuur dat hij bestaat, maar hij wordt zelden waargenomen. Nooit hoorde…
‘Heb jij al klantcontact?’ is nu een absurde zin, maar was toen ik begon met werken heel normaal….
Heel vervelend. Het traject vertraagt, de energie loopt weg; wachten op iets dat waarschijnlijk niet gaat komen. Bijvoorbeeld:…
Vandaag een promo blog! Leidinggevenden van adverteerders en bureaus ontvingen onderstaande mail. Alle nog-net-niet-leidinggevenden willen natuurlijk ook weten…
Vandaag een tip voor het krijgen van feedback. Het voorkomt misverstanden en werkt tijdbesparend. Fijn in een samenwerking!…
Voorheen had je als opdrachtgever één bureau die de commercials en abri’s deed, eentje de media en eentje…