Inzicht komt met de jaren. Dat komt mij goed uit, want ik loop al een tijdje mee. In 1998 startte ik als account-assistent bij Lowe, Kuiper & Schouten (“Ik zei nog zo geen bommetje”). Toen door naar PPGH/JWT op KPN, DSM, Grolsch en Volkskrant. Bij N=5 werd ik accountdirector en werkte op KPN (Goeiemoggel!), Rabobank, Nuon, Nationale-Nederlanden, Oxfam Novib, GVB. Ik raakte ‘gespecialiseerd in complexe dienstverleners’. Door naar TBWA/Neboko als Client Services Director. Weer op KPN en daarna op Vodafone.
Het was tijd om te gaan freelancen. Ik werkte o.a met Xsaga (Albert Heijn), Dawn (Eneco), Dentsu Achtung, Open Now (Rijksoverheid), Makro, Aegon, Accenture Song (Essent) en KPN.
De klappen van de klantmanagementzweep ken ik van de bureau- en klantenkant. Dit levert unieke extra inzichten op.
Ik ben afgestudeerd in de Rechtsgeleerdheid en Wijsbegeerte (filosofie). Voor hele diepe en/of rechtvaardige inzichten ben je bij mij ook aan het juiste adres.