Services

  • Hogere klanttevredenheid en meer omzet door kwalitatief client services management.
  • Accountteams die floreren door coaching on the job.
  • Succesvolle samenwerking met verschillende bureaus of conflictmanagement door slimme, empathische aansturing.
  • Efficiënt ingerichte processen waarbij de energie en het budget niet wegvloeien.

  • Complexe marketingcommunicatie projecten komen soepel van de grond en over de finish.

  • Met een team van zelfstandige creatieve specialisten bouw ik jouw merk of campagne.

  • Advies over ‘all of the above’.

Inzicht is alles

Inzicht heeft veel voordelen. In klant- en bureau relaties bijvoorbeeld.

Het zorgt voor groei. In je vak, als team, als mens. Groei maakt dat mensen langer bij je blijven. Inzicht geeft overzicht; maakt complexiteit simpel. Het maakt samenwerkingen opener, rendabeler, vrolijker. Wat zorgt voor betere output. Dat geldt ook voor samenwerkingen tussen bureaus en klanten. En andersom.

Inzicht komt met de jaren en ik heb er inmiddels heel wat opgedaan. Deze deel ik graag. Ik geef trainingen en workshops over:

  • Basiskennis en vaardigheden project- en accountmanagement
  • High level client service management
  • Het effectief aansturen van creatieve agencies, ofwel: hoe haal je als opdrachtgever het meeste rendement uit de samenwerking.

Natuurlijk kan ik ook in-house trainingen op maat ontwikkelen.

Prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en de vraagstelling.

Wil je meer weten? Stuur me dan even mailtje.